sobota, 15 lutego 2014

Handmade with love

Dzisiaj pewnego rodzaju kontynuacja tematu z ostatniego posta. Handmade with love - dwie poduszki oraz obrazek. Dzień zakochanych stał się okazją do zagospodarowania małych haftów, wyszytych w przerwie pracy nad DAMĄ Z BUKIETEM. Wykorzystałam je do dwóch poduszek uszytych z materiałów w serduszka - białe lub czerwone na tle naturalnego lnu. Wprawdzie Walentynek nie obchodzę, ale na ten moment powstała idealna dekoracja pokoju. Obrusik na stole jest również z materiału w białe serduszka. Stanowi więc komplet z poduszkami.
Przy okazji pokażę, a może niektórym przypomnę swoją "starą" już pracę również pasującą na dzień zakochanych :)


 Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za liczne odwiedziny i bardzo miłe komentarze !

28 komentarzy:

  1. Piękne prace. M S-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy motyw , poduszki i obrazek pieknie wygladaja , nie tylko z okazji walentynek , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gustowne i misterne ! Bardzo mi się podobają... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, walentynkowe hafciki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne poduszki. Bardzo mi się podobają. :)
    http://beabetita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te miłosne hafty. Ten w ramce mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urzekła mnie ta "stara" praca. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. I mnie urzekła Twoja "stara "praca:)))to serducho jest mega:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze przyznac Gosiu ze sliczne to Twoje LOVE.)

      Usuń
  9. Poduszki urocze, ale ten haft serce mi skradł:) czy mogę Cię prosić o wzór na izainter13@interia.eu. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za bardzo miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko śliczne! Poduszki idealnie uszyte!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny obrazek i śliczne poduszki !;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny haft! Kiedyś robiłam go w prezencie dla malutkiej Dziewczyneczki, ale nie wiem czy się doczekał oprawy, czy nie. Twój jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu.co tu duzo pisac.Wszystko piekne perfekcyjne tak jak zawsze u Ciebie Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje prace śliczne, podziwiam...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne prace. Poduszki są tak delikatne że mogą zostac ozdobą przez cały rok :) Urzekł mnie ten hafcik w ramce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosia całość w klimacie takim że chce się usiąść przy stoliku , wtopić się w poduchy i zanurzyć się w robótce przy dobrej kawce, strasznie klimatycznie. Cudne hafty , piękne materiały, ale chcę cię pochwalić za szycie, podziwiałam i mam nadzieję że od maszyny już nie będziesz stronić. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW. Ależ piękne poduchy i obrazek. Wszystko idealnie zgrane i dopracowane w najmniejszym szczególiku. Po prostu rewelacja. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj! przepiękne hafty, serduszka jak zawsze są wdzięcznym tematem, podziwiam, pozdrawiam i zapraszam http://elizaart-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem zachwycona tym napisem! Coś fantastycznego, aż się prosi o wyhaftowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały haft. Jestem pod wielkim wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć, bardzo dobrze tutaj na twoim blogu, świetny wpis, bardzo fajnie się go przegląda, zapewne odwiedze twojego bloga jeszcze nie raz bo bardzo jest fascynujący w przeciwieństwie do wielu nowych blogów - Pozdrawiam Dagmara :)

    OdpowiedzUsuń